Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
*.. DoDaTkI i insTrUkcJe Na blOga! (Feat. Karolka;*)

..WeLcOmE..



Witaj na my blogasQu! Znajdziesz tu instrukcje i dodatki na bloga, a takze czasem cos z mojego zycia :) Miloby bylo jakbyś skomentowal/a :) Na pewno się odwdzięczę!!! :*

*..*..Blogi..*..*


:: Instrukcje na bloga ;)
:: Cenzurkowe konkursy

..Ulubieni :*..




..Avatarek..



Dodaj do Ulubionych

..Statystyka..


Bylo tutaj jush 31250 osobek :)

..O mnie..



Imie: Karolina
Wiek: w maju wybije 13-nastka
Mieszkam: W Kolobrzegu xP
Lubie: za duzo do wymieniania x]
Nie lubie: najbardziej klamstwa..



<$BlogDateHeaderDate$>

New lay :)

Siemka! Mam nowy lay, ale on jest.. brazylijski i nie moge robic polskich znakow :( niom niestety! i kurcze wkurza mnie ten.. no... te duuuuze litery w tytule ;( i nie wiem jak je zmienic - ulom ze mnie xD musze siem jeszcze nauczyc x] niby kombinuje, ale wykombinowac nie moge xD nio tio ja lecem ;] Goud by ;* Aaaaa i jeshce... pozdro for:

-...
czytaj więcej
Karola 26/02/2006 16:07:31 [komentarzy 19] Skomentuj!!!

Odpowiadam na pytanQa - otwieram dział FAQ :)

Siemka! Jak tam u was ?? Dłuugo nie pisałam :( Nie mam czasu No, ale otwieram dział FAQ!!!!!

FaQ - odpowiedzi na wasze pytania :)

Dostałam jedno pytanko dotyczące szablonów. Czy robię je sama? Nie zawsze, ale czasem :)

MUSZE IŚĆ! INFORMACJA: Jeżeli ktoś ma bloga na blog.onet.pl to... właźcie na www.crazy--world.blog.onet.pl robię...
czytaj więcej
Karola 25/02/2006 18:47:17 [komentarzy 8] Skomentuj!!!

SzaBloNiQi FoR AlL!!! ;*

Siemx ;] Tak jak obiecalam dzisiaj szablony ;D

Co trzeba zrobić aby wstawić szablon na bloga:
- Wchodzimy w "Zarządzaj wyglądem"
- Kasujemy WSZYSTKO co jest w oknie
- Wklejamy kod
Jeżeli nie ma w danym szablonie statystyki lub czegoś innego co byście chcieli trzeba się dostosować do poniższych wskasówek (pod oknem) A jeżeli i tak nie...
czytaj więcej
Karola 18/02/2006 19:46:51 [komentarzy 9] Skomentuj!!!

TH ;)

Hey hey! Jak wiadomo wszyscy (no prawie) mają obsesje na punkcie Tokio Hotel :) Ja lubię TYLKO iektóre piosenki ;) Jedna leci na blogu :D Jak widać nauczyłam się czegoś, ale to dzięki Kasiul3czki :) Wielkie thx ;* Wpadajcie do niej KLIKNIJ . No a teraz fotecki ;) Tzn. jedna wspólna... :] W nastepnej notce ... Zobaczycie ;D Dam Wam szablony :]...
czytaj więcej
Karola 18/02/2006 13:27:36 [komentarzy 3] Skomentuj!!!

NeW BlOgaSeQ z ... ;)

Hey! To my pierwshy blogaseQ na blog4u :D Jeshce tu nie miałam więc jak ktos będzie miły i troshke mi pomoże tio niech napishe na gg: 7715184, a jak nie to sama się skapnę ;] Bystra jestem :D Mam blogasQa na OnetBlogu tutaj jest-- --KLIKNIJ<-- komentować ;D

-------------

A więc tak na tym blogu znajdziecie.... Instrukcje na bloga, dodatki...
czytaj więcej
Karola 17/02/2006 21:43:12 [komentarzy 30] Skomentuj!!!

<$BlogItemBody$>

|| By Fulana :: <$BlogItemDateTime$> ||